05 juni 2018

Interview Martijn van Veen (Starskin)

Cosmetica-startup Starskin bouwde in drie jaar tijd een wereldmerk en de ambities reiken nog veel verder. Snel, tijdig, kwalitatief én kwantitatief inzicht bieden in trends is cruciaal voor duurzame groei in een snel veranderende omgeving, aldus CFO Martijn van Veen.

Martijn van Veen is sinds september CFO van Starskin, na een gevarieerde loopbaan in verschillende sectoren. Zo werkte hij twaalf jaar bij AkzoNobel in controller- en CFO-functies, deed hij een management buy-in bij een familiebedrijf in de aluminiumsector, richtte hij een eigen bedrijf voor zorghulpmiddelen op en was hij directeur Financiën en IT bij een bedrijf in groenvoorziening. Ook bij startup Starskin gaat zijn rol verder dan die van de klassieke CFO, waarbij zijn ondernemersbloed en antenne voor trends goed van pas komen.

Lees het interview in We are finance met Martijn van Veen,CFO van Starskin.

Zoek een RC